倒數廿四小時就進入我一年一度大旅行o既日子!心情興奮又矛盾~興 奮當然係有得去玩﹐矛盾係唔捨得開始呢個假期!因為我知道一開始左﹐快樂o既時光飛逝﹐好快又要返到現實世界!!我老公叫我唸野positive d﹐有得玩就應該好開心!! o甘又係﹐o甘難得去呢個in the middle of nowhere o既地方﹐好應該放鬆心情﹐盡情enjoy!!

第一次響幾萬呎高空渡過生日﹐希望我今年許o既願會靈﹐因為比較接近天空﹐天神係咪會聽得清楚D??

將一切煩惱放開﹐馬爾代夫﹐我黎啦!!!!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()