close

17

我老公以前係民安隊所以好鍾意行山﹐但係我係一個運動白痴﹐對運動全無興趣!!不過難得出國散心﹐就陪太子讀書啦!!一早出發先去睇三文魚逆流產卵o既地 方﹐只可惜而家唔係季節﹐我地只係見到一兩條魚響度游水﹐仲要唔知係咪三文魚tim! 之後就開始行山啦﹐呢個Lynn Canyon national park最特別o既係佢條水蛇春o甘長o既吊橋﹐仲有佢o既twin falls﹐雙子瀑布!沿途有數十樓長命樓梯﹐上上落落攪到我全日個人都自己仲行緊樓梯﹐"鐘鐘"下!!

18

一枉擎天

19

What are you thinking,hun?

20

行山初期我仲係跳下跳下o甘行﹐之後就......

21

長命吊橋~幾個人一齊行時﹐條橋會好震﹐好似要斷o甘﹐驚!!

22

Make a wish~Do you see my penny?

232425

百厭星

2627

傳說中o既雙子瀑布

28

怪樹

29

Byebye Seattle~

30  

陪伴我地返屋企o既有就黎爆炸o既卡樂B^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()