close

可能壓力大﹐工作又忙﹐個人抵降力差左﹐結果。。。又病!!都係D喉嚨痛之類o既小事﹐本來唸住見到醫院D醫生時叫佢地開D葯比我就算﹐費事去睇醫生又要 等!!不過被我屋企o既二號話事人強力要求下﹐終於都係去左搵家庭醫生﹐順便做埋一年一次o既身體檢查!! 唔去無事﹐ 一去就出事﹐今次檢查又比醫生搵到D衰野!!上一次又係﹐無啦啦比佢發現身體有D異樣﹐結果要捱一刀!!今次應該唔駛捱一刀﹐不過都嚇親我!!每次去睇我 個家庭醫生總會比佢捉到D毛病﹐都唔知係咪黑仔!!不過我好感激佢成日都有"新發現"﹐等我早早去處理佢!!遲D食完葯可能會去睇下專科醫生。。。。而我 o既兩份工生涯亦會好快完結﹐因為除左身體變差﹐仲引發好多問題!!響屋企人o既極力反對下﹐我要quit一份啦!我o既悠長產假plan又泡湯 啦。。。。不過身體健康幾時都係最重要﹐我本來以為自己可以捱得下﹐點知身體o甘快投訢﹐無計啦~但係我仍然唔會放棄我o既Maldives大旅行!!加 油!!

DSaEJrbah3MuxdB.SROKaQ  

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()