close

我一直好羨慕一落床就可以o訓著覺o既人﹐太幸福啦!!通常o訓著 覺之前都係胡思亂想o既時間﹐個腦會有好多野唸﹐不論係好定壞事。我最起碼都要15到20分鐘先可以入睡﹐唸下一日發生過o既事﹐有咩可以改善下﹐因為平 時工作o甘忙﹐除左o訓覺前都唔知邊度去搵時間思考!!不過唸得多都未必係好事﹐如果可以一分鐘內o訓得著就唔會有機會唸一d不必要o既野﹐所以我覺得快 o訓著o既人一定會長命過遲o訓著o既人﹐因為少左不必要o既煩惱時間!!


有機會我一定會搵過比我遲o訓著o既人﹐因為我唔想再做羨慕人o個個!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()