自從Kori 上禮拜開始上幼稚園後真係一日24小時都唔多夠用! 點樣做到湊好小朋友又平衡到自己私人生活就係一個好高深既學問!!


全職媽媽+part time 護士= 雙職超人!!!

悶蛋國唔興請工人,因為人工太貴,就算有都好少會好似香港D 姐姐甘留宿響你屋企!! 當然你出得起錢,都一樣請到工人既~ 因為無工人,所以大部份家頭細務都係由我負責!!不過功勞都要分一半比爸爸,因為佢放工返黎都非常樂意(我估咋) 幫我分擔洗碗洗衫湊仔既擔子!!   不如分享下我既忙碌日程:

6:30: 起身梳洗+整便當比佢地帶lunch! 由於我兩小朋友都係極picky,食野超麻煩既,雖然學校有hot lunch program,我地試過一個月,老師直頭話Natto 掂都唔掂下,成日驚佢會餓親,所以我決定自己整,起碼我會知佢鐘意食咩!! Natto 最鐘食壽司,飯團(同我地喜好一致),所以我通常都整d 得得意既公仔飯團比佢! 經過一年時間適應,由完全唔食野到而家90% 食哂,我都總算守得雲開!! 不枉我早起整便當!! 而Kori 暫時仲係適應緊,同Natto 以前一樣都係食一兩啖就算! 不過佢會知肚餓,返屋企會問我拎奶飲或者話要食野,所以我唔太擔心佢!!

7:30: Natto Kori 起身梳洗換衫食早餐

8:50: 出門口返學

9:30: 因為佢地會半個鐘outdoor play,所以通常我會留響學校陪佢地一陣先走!


9:30-12:30: 買送!!!! 返到屋企開始做家務,拖地,洗衫,換床單,處理雜務

12:30: 媽媽lunch time,終於可以睇下電腦

1:15: 開始準備晚餐材料,切切洗洗!! 爸爸其實經常叫我唔好煮叫煮家外賣(即係私房菜)就算 ,驚我太忙太辛苦,不過自己煮好食d嘛!

2:45: 出車接放學

3:00: 放學啦!!!  我都通常唔會即時帶佢地返屋企,如果天氣唔太熱就會去公園玩,或者去圖書館或者行超市!! 再熱d就會去公園玩水,因為唔想佢地一日只係返學同返屋企,驚佢地悶!!

4:45: 返到屋企!! 幫兩小鬼沖涼,跟住煮佢地份晚餐! 到佢地食野時我就準備煮我同爸爸既晚餐!! 兩隻mimi 魔魔既小朋友食飯肯定攪我一粒鐘! 當中又要威迫利誘先食完餐飯!!

6:30: 情況理想通常就已經食完飯可以自由活動,跟住我就focus 整晚餐!

6:45: 爸爸返黎啦!!! 終於多雙手幫下我啦!!!



我雖然只返兩日工,但有時醫院唔忙都當自己返工係放假!! 湊仔的確係鬥智鬥力!!!

或者等佢地大d,唔駛我再貼身照顧時,我會返番full-time(雖然都係3日) 然後再請鐘點返黎打理家務!


再一次在此向全職/雙職媽媽致敬!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()