t_zS2lZVD1qPJGvT6On55A  

我病鳥。。。。。
應該話係我地全家病鳥!!!!

上個感恩節禮拜,NATTO開始打黑痴同流鼻涕,我都知佢就病架啦! 正當我同自己講"其實我都好耐無病過啦,抵抗力都幾好wor", 說時遲那時快我就中招啦!!!

小朋友o既病菌係好毒o既!!仲記得以前實習兒科時,第一個星期已經病左,仲要足足病左兩個幾禮拜,唔係普通傷風咳o甘簡單,係成個人病到無力!!

今 次我好肯定係比NATTO傳染o既! 因為我一中招佢就好返好多,仲精精神神周圍玩!! 平時作病起碼兩三日先發作!今次呢隻納豆菌好勁,呢頭覺得喉嚨怪怪,o個晚就即時流鼻水+勁勁勁喉嚨痛!!!!! 仲要有黃綠色o既痰,本來唔想睇醫生既我都焗住要睇醫生食抗生素!!(一般喉嚨痛如果無痰,或者D痰無色就係由病毒引起,無葯食o既,要靠飲大量水同休息 等自己好返,但如果D痰係綠色黃色即係由細菌感染,就可以食抗生素打死D菌)

我醫生仲開左止鼻水同叫我返屋企食咳水,點知我去拎葯時個葯 劑師指住隻收鼻水葯同我講,話大肚婆最好唔好食!!!!???o 下??o甘我醫生係咪即係老點我?返到屋企CHECK CHECK D止咳葯,又係大肚最好唔好食??????即係我除左抗生素,咩鬼都唔食得!!!唉~~ 都好!!起碼喉嚨唔痛,係勁咳同鼻塞!!!

咦~點解我明明想講猴棗末,又變左講呢D o既??你話大肚婆D思維幾混亂!!!

我其實想講猴棗末真係幾好洗!!!我地悶蛋國無得買,上次返香港入左D貨! 買o既時候個售貨員問下要猴棗末定猴棗散,一個$120一支,一個$100六支!!我話o下,咩
差 o甘遠呀?佢話猴棗末純好多,功效大D!!於是我地就買左六支猴棗末~ Natto一歲人仔,好好彩每次病都只係流鼻水,無咳又無痰,所以一直都無試過D猴棗末!!我仲心唸,會唔會到過期都用唔哂架,o甘咪浪費左千幾蚊? 本來都唔駛用既,不過點知佢傳染我之後,我又咳又有痰,又再傳染返比佢!! 攪到佢原來只係流鼻水就變左咳咳同好痰!!

終於猴棗末出動啦!!

其 實我地本來先比保嬰單佢食(因為都有化痰作用)!!但係一打開就聞到D葯幾難聞,當然佢亦極力反抗,結果lur左一半出黎!! 之後我地比佢食猴棗末,佢居然唔多反抗仲會張開口食!!我聞一聞,發現D葯粉真係無味,唔多苦!! 食左一次,D鼻涕同痰明顯少左好多!! 所以有時真係貴D都無所謂,最緊要有效!!

如果D葯鬼死o甘臭又難食攪到佢嘔返出黎,我寧願比貴少少佢會食又有效啦!!

過左一個病到九彩o既感恩節,希望病菌唔好再黎探我地啦,我頂唔蒲架啦!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()