去東京由於係自由行關係﹐我地掛住食掛住搵路都唔係影到好多相!!呢一個係我唔鍾意自由行o既一個原因! 呢幾日我都係食同行食同行!!食得最多係拉麵﹐各式各樣唔同湯底o既﹐壽司都食左D!! 仲有好多好多蛋糕~你見到D蛋糕件件都o甘靚真係好難忍受到!仲有飲得最多o既自動販賣機裡面o既熱粟米湯!!起碼十零罐~~

最特別o既係響FURLA(一個手袋品牌) 裡面o個間Cafe食Cake﹐對住幾廿個手袋食Tea都係第一次~佢o個杯凍cup千真係好好味﹐個Waiter都好靚仔哩!!!嘻~ ﹑每次我行街行到好累﹐隨便響街度搵間Cafe坐低食件Cake﹐每次都有好幸福o既感覺!!上次一個人去東京時又係﹐今次仲幸福﹐因為多左個老公^^

響東京樣樣野我地都覺得好食﹐唯一最唔好食o既係旅遊天書介紹o既街邊拉麵檔!!行到去檔口見一個人都無已經有 hesitate﹐之後老闆拿拿聲拎返d報紙剪報話比我地聽佢有幾出名!好啦﹐坐低一食就出事!!嘩完全無Heart o既拉麵﹐麵又硬﹐湯又無味!!比人昆左!!唉。。。。自此之後我地都對D天書有所保留﹐無全部跟住食!都係杜如風o個D可靠D﹐所以我地都去左佢介紹o 既魚生飯同Cafe!都好滿意~大家去日本可以睇下杜如風o既流行東京!!

1

FURLA X ESPRESSO 0039

 

2

Cake of the day--> Pumpkin pie

 

3

16

睇下有幾多手袋包圍住我地

 

45

CAKES@ Tanako

67

天書介紹: 中村咖哩好好味

8

新宿拉麵(唔記得個名)

9

18

涉谷不二家CAFE

101112

"茂"響條街食o既超好味拉麵

13

日本之旅最後一餐拉麵

14

杜如風介紹o既樓上cafe﹐對正原宿站

17

Mono Comme CA Cafe

15

如風之選 -->若狹家魚生飯@新宿歌舞技町

 

 


  

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()